Een servicegerichte klant was benieuwd hoeveel telefoongesprekken ze op een dag misten. Ze vroegen ISO Groep te helpen een rapportage tool te ontwikkelen om hun telefoonverkeer realtime te analyseren :
Binnen elk bedrijf speelt informatie een essentiële rol. Informatie is onmisbaar om bestaande processen of activiteiten goed te laten verlopen of te verbeteren. Zonder informatie over de processen is het voor het bedrijf onmogelijk om een verantwoorde keuze te maken of beslissingen te nemen.
Op basis van het Microsoft 365 dashboard kan het bedrijf nu zien om welke klanten het gaat. Bestaande klanten worden herkend en met naam en nummer getoond. Dankzij deze informatie kan de klantenservice nu heldere besluiten nemen en hun service naar een hoger pijl brengen.
Deze telefonie rapportage is een kant en klare oplossing van onze leverancier en kun je koppelen aan Power BI. Wat kun je nog meer met rapportages?
• Maak aantekeningen en deel ze vanuit de mobiele Power BI app
• Combineer dashboards en rapporten in werkruimten in apps en verspreid ze naar een groep of naar de hele organisatie
• Sluit je rapport in beveiligde portals of openbare websites
• Druk je rapport af (op papier of naar PDF)
Dagelijks denken we met klanten mee hoe een moderne werkplek je digitale transformatie ondersteunt! Onze kennis van informatietechnologie en printers zorgt daarbij regelmatig voor een kruisbestuiving. Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden voor jouw organisatie. Ter inspiratie nog enkele werkprocessen van klanten die recent slimmer ingericht zijn:
Wil jij meer weten over Apps en automation?