Hybride werken is hot en een blijvertje, daar zijn we het met z’n allen over eens. Maar hoe houd je grip op de bezetting- en benuttingsgraad op kantoor en regel je het slim? Je kunt het misschien even redden met een intekenlijst op Sharepoint of een secretariële Excel-lijst, maar verschillende klanten vroegen ISO Groep een slimmere oplossing te bedenken. Hiermee reserveer je zonder poespas, vlot een werk- of vergaderplek.
We hebben dé oplossing gemaakt binnen Microsoft 365 waarmee je snel en eenvoudig ziet welke werkplekken er vrij zijn, om er dan direct één te reserveren. Dit kan in Microsoft Teams vanaf je desktop (thuis) of, met de mobiele werklek reserveren app, met je smartphone. Hieronder zie je enkele screenshots.
Het werkplek reserveringssysteem is gemaakt met behulp van Power Automate, een slimme workflowapplicatie van Microsoft die gebruik maakt van Robotic Process Automation (RPA). Met Power Automate heb je ontzettend veel opties om processen te automatiseren. Het is een gebruiksvriendelijke tool waarmee je aan de slag kunt gaan met apps, rapportages, workflows en chatbots. Bijvoorbeeld:
Dagelijks denken we met klanten mee hoe een moderne werkplek je digitale transformatie ondersteunt! Onze kennis van informatietechnologie en printers zorgt daarbij regelmatig voor een kruisbestuiving. Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden voor jouw organisatie. Ter inspiratie nog 3 werkprocessen van klanten die recent vereenvoudigd zijn: